بابک سلاجقه اظهار داشت: با راه اندازی سیستم سنجش اصالت قطعات یدکی خودرو از طریق ارسال پیامک، مشتریان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو می توانند از اصل بودن قطعات یدکی خودرو مطلع شوند.
وی تصریح کرد: تاکنون مشتریان قطعات یدکی ایران خودرو برای تهیه قطعات اصل دچار سردرگمی بودند و نمی دانستند قطعه ای که خریداری کرده اند اصل و با کیفیت است یا خیر. اما با راه اندازی سیستم استعلام پیامکی، این امکان فراهم شده تا با ارسال کد رهگیری هر قطعه، از اصل یا تقلبی بودن آن مطلع شوند.
سلاجقه ادامه داد: ما به مشتریان کمک کرده ایم تا این ابهام آنها برطرف شود چرا که در بازار حتی شاهد عرضه قطعات تقلبی در بسته های آبی رنگ مشابه بسته بندی ایساکو نیز بودیم، در حالی که این بسته بندی ها نیز تقلبی بودند.
وی با بیان اینکه لحظه به لحظه در حال تنگ کردن عرصه بر عرضه کنندگان قطعات تقلبی هستیم، گفت: طرح سنجش اصالت قطعات یدکی قابل ارتقاء است هرچند بخشی از کار به ما مربوط می شود و در این مورد وزارت صمت و دولت نیز نقش دارند.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال به اطمینان مناسبی در شبکه توزیع قطعات یدکی ایران خودرو دست یابیم.