شایعهپراکنی علیه برندهای بزرگ لبنی؛ ضرر به منافع ملی است
- شناسه خبر: 3861
- تاریخ و زمان ارسال: 19 مهر 1401 ساعت 02:36
- بازدید : 77
- نویسنده: rezvani

«مجتبی عالی » با اشاره به مباحث مطرح شده علیه یکی از شرکتهای بزرگ لبنی در فضای مجازی افزود: شایعه پراکنی علیه برندهای بزرگ در فضای مجازی سابقهای دیرینه دارد و مساله جدیدی نیست.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران اظهار داشت: عدهای غرضورزانه سرمایههای ملی کشور را نشانه گرفتهاند و درصدد آسیب زدن به اقتصاد ملی هستند.
عالی با اشاره به اینکه آسیب به یک شرکت بزرگ لبنی منجر به خسارت واحدهای دامپروری و صنعت دامداری کشور خواهد شد، گفت: به نظر میرسد عدهای به دنبال زمین زدن صنعت دامداری هستند و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نمیکنند.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با اشاره به اشتغالزایی شرکتهای بزرگ لبنی و صنعت دامداری بیان کرد: تخریب سرمایههای ملی منجر به نابودی اقتصاد و تضعیف امنیت غذایی کشور میشود و آسیبهای آن قابلجبران نیست.
به گفته وی، تخریبکنندگان این برند هیچ مدرک و سندی ندارند و صرفاً بر اساس تخیلات خود مباحثی را در جهت آسیبزدن به وجه شرکتهای تولیدی مطرح میکنند.